Ny vecka, nya möjligheter

Veckan blir väl förhållandevis lugn, mest jobbi vanlig ordning. Nu har barnen ökat på sin dagistid lite vilket är väldigt skönt, idag fick jag verkligen sova. Efter dagis skulle Victor till sjukhuset för provtagning och sen for vi förbi Citygross för att köpa lite Lovisavälling. Vi spanade också på lite julklappsalternativ. Nu börjar ju Lovisa önska sig saker, eller hon vet nog inte att hon önskar, men hon talar om ganska tydligt vad hon vill ha när hon ser det. Det blir en hel del kläder också till barnen till jul, de växer ju som ogräs. Lovisas garderob har uppdaterats friskt senaste tiden, men kan behöva mer och Victor nehöver difinitivt en massa nytt. Synd att det är så tråkigt att köpa pojkkläder, knappast något man blir glad av om man inte vill spendera en hel del pengar.

Min mage var lite tjorvig inatt, vet inte om det var magsjukan Silvio hade i fredags eller om det var veckans samlade trötthet och matslarv som visade sig. Det känns som tur är lite bättre idag även om det inte är helt bra, men illamåendet är borta.

Kommentarer
Postat av: Nina

jag tyckte du behövde en cherry on top award, så det får du, kolla min blogg bara :)

2010-11-16 @ 15:56:54
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0