Tisdagstrött

Kanske inte så konstigt. Det blev inte överdrivet mycket sömn igår. Vi skulle ju få besök så det behövdes lite snabbstädning här hemma, det var väl inte så jobbigt, men jag hade tvättid också. Silvio styrde upp en god middag och det som egentligen fattades var ju mitt obligatoriska kvällsslappande.
Kvällen var trevlig, men lite för kort för min del eftersom jag skulle åka till jobbet. Jobbet gick riktigt seg när jag var så trött och jag hoppas att jag har lyckats sova tillräckligt idag för att känna mig något piggare.

Annars händer det inte så värst mycket nuförtiden. Victor ska vara en liten stund på dagis imorgon på morgonen. De längtar efter honom och det kan vara vettigt att låta nystarten av dagis ta lite tid i anspråk. Victor mår ju fortfarande lite dåligt efter operationen, inte fysiskt, men psykiskt och tycker att en del saker blir lite för jobbiga och för mycket. På morgonen är de dessutom ute vilket han älskar och nu orkar han ju röja lite mer så det passar bra.
Tanken är väl att Lovisa ska gå upp i mer timmar nästa vecka och sen får vi se i vilken takt det går med Victor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0