Knasig dag

Minst sagt, jag har inte riktigt fattat det där med nattjobb än så allt känns aningen förvirrande. Jag somnade gott när jag kom hem och Silvio gick med barnen till sjukhuset. Tyvärr fick jag inte sova så länge jag ville då jag vaknade till det ljuvliga ljudet av betongbilning. Jippie!
När Silvio och barnen kom hem igen åkte jag och Lovisa till stallet, ett kärt återseende. Lovisa var dock inte på sitt bästa solskenshumör så idag hoppade jag över ridningen för att istället åka hem med det lilla monstret. På väg hem plockade vi upp Silvio och Victor som var på sjukhuset igen, Victor behövde få en dos Fragmin så det var bara att gå dit igen.
Nu blir det dusch och lite slapp innan jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0