Söndagsslö

Idag är jag inte ett dugg pigg. Blev ju inte den vanliga svängen med att sova hela förmiddagen, istället blev det sova en sväng mitt på dagen.  Helgen har gått så galet snabbt eftersom jag jobbade i fredags kväll så det ska bli skönt att ha helt lediga helger nu framöver, bara hitta på roliga saker.
Barnen har varit på sitt allra sämsta tänkbara humär idag så det har väl inte direkt bidragit till någon större humörhöjare. Lovisa är riktigt genomjävlig och elak nu, kanske är det allt som kommer nu efter att vi varit i Lund då allt kretsade så mycket kring Victor? Vad vet jag.. det går väl över så småningom.

Imorgon kommer Silvios syster med familj och hälsar på, de ska stanna över natten innan de far till Ullared på tisdagen. Kul att träffa dem även om jag överger dem för lite jobb på kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0