Jepp..

HAha, googlade lite och insåg hur soc värderar bilar.. de skriver in registreringsnumret på en sida och fyller i miltalet. Det kostar gratis och ger ett intervall på 10000 kronor ungefär mellan högsta och lägsta värde. Kom igen.. det kan ju inte vara seriöst menat.
Sen är det lite lurigt med min mätarinställning för det maximala den kan visa är 99999 km, alltså inte ens 10 000 mil och de har använt den siffra som senast var på besiktningen, alltså inte ens 10 000 mil.. då borde ju bilen vara i väldigt bra skick.. så den där är nog varvad minst en gång.. men det är ju inte heller något som tas upp.
Detta måste lösas.
Det är ju full idioti annars.. ska jag sälja bilen? Visst det kan jag göra.. men då måste jag köpa en ny och jag skulle bli glatt överraskad om jag får en hel, krångelfri, körduglig bil för samma pris som jag eventuellt kan få ut för min.
Eller kan jag ju sälja bilen.. men då kan jag inte jobba på mitt nuvarande jobb.. och det om något är ju fullständig idioti.
Ursäkta att jag spyr en del galla, men jag är väldigt, väldigt irriterad. Jag söker jag väl inte ekonomiskt bistånd för att det är roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0