Ge mig helg

Det känns nu att jag jobbade i söndags. Är segare än segast redan och det är fortfarande tre dagar kvar att jobba innan helgen kommer. Nåja, snart är det påsk och då blir det ju lite långledigt innan den långa sommaren tar vid. Idag fick vi som kommit till jobbet på slutet önska semesterveckor, men jag hoppade över den biten för det är inget jag har råd med i nuläget så jag får gneta på. Jag har visserligen fem ihopjobbade semesterdagar från bemanningsföretaget, men pengar är alltid bättre. Jag får väl vara lite ledig till hösten om tillfälle ges. En dag tog jag dock ledigt för då kan vi åka till Böda på Öland med Hjärtebarnsfonden. Jag tänkte intresseanmäla oss till det lilla jippot, vi skulle verkligen behöva komma iväg lite och bara ha roligt utan några måsten.

Efter jobbet fick jag tummen ur och bytte däck på bilen. Silvio fick assistera lite då mitt tålamod är lite kort mellan varven så när jag börja svära onödigt mycket ryckte Silvio in. Allt gick bra till sist och det är så mycket skönare att köra med sommardäcken på.

Kommentarer
Postat av: Erika

Emma du är så sjukt duktig som jobbar och står i. Med två små barn dessutom. All cred till dig :)

2011-04-12 @ 20:26:43
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0