Ibland händer det

Ja, inte har jag skrapat fram någon storvinst på Triss, har hört att man behöver en lott för att det ska vara möjligt.
Men. Efter månader av kvällspigga barn hände något alldeles underligt igår.
Strax efter 19 kom Lovisa och sa att hon skulle sova så hon ville ha lite nam-nam (välling). Oftast drar hon till med att hon ska lägga sig för hon vill bara åt vällingen, men ta mig tusan. Hon somnade!
Vid 21 var Victor riktigt tröttgnällig (ja, 21 är tidigt för att vara honom) och kröp ner hos Lovisa och somnade.
Victor vill alltid ligga hos Lovisa nu, så nära han bara kan gosar han ner sig. Så sött... tills de väcker varandra ;).

Och dagens lilla lyckorus presenterades av pappa som spronsrar oss med lite betalningsmedel så att vi kommer iväg till Öland. Det gjorde verkligen min dag och arbetsdagen kändes inte det minsta motig trots att jag var ute och sopade skräp i rejäl blåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0