Tisdagens klagomur

Idag har jag ONT. Något så fruktansvärt. Min nya arbetsplats är allt utom ergonomisk. Det förklaras att det är ett tungt jobb, ja det är det också. Men. Jag har haft tyngre och stressigare jobb förr så jag vet att jag klarar det, det är inte tyngden som är prolemet utan hur man handskas med den och som det hela är uppbyggt är det som upplagt för att förstöra sig. Det är inte värt det.
Imorgon ska jag ringa min chef på förmiddagen så jag får vara sjukskriven ett par dagar och förhoppningsvis låta värken gå över. Axlarna är helt paj, ena handen är det ännu värre med. Förhoppningsvis finns det något annat jag kan göra nästa vecka.
Sen blir det ju Öland för hela slanten i helgen, det ska bli mysigt. Det utlovas visserligen regn, men det är väl ändå en parantes i sammanhanget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0