Fortsatt segare än segast

Det är väl så jag känner mig, precis uttömd på energi. Egentligen måste jag jobba och tjäna pengar, men det är väl knappast någon som tackar mig för att jag jobbar helt slut på mig själv. Nej, då är det bättre att försöka vila lite och hoppas att det hjälper, att energin kommer tillbaka och att jag mår bra igen.

Denna dagen har därför varit ganska stillsam. Läkarbesök på morgonen med Victor, det gick fint sm vanligt och dunderklumpen väger 15,7 jg med strumpor på ;). Hemma igen så sov jag några timmar innan jag hämtade hem barnen, på Victor avdelning bjöds det på lite fruktfika så vi var kvar ett tag till Lovisas stora förtjusning. Victors fröknar påpekade att jag såg helt färdig ut.. och det är ju så jag känner mig också. Kvällen har ägnats åt att gå på träff med hjärtebarnsföräldrarna, jag missade ju tyvärr förra gången. Träffarna är ju så väldigt givande. En god nyhet är att en läkare som vi har när inte den ordinarie läkaren kan håller på att fördjupa sig inom barnkardiologi, mycket positivt. Det är ju en läkare vi redan har bra kontakt med sen tidigare och att hon tänker utveckla sin kompetens inom det området är ju en otrolig tillgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0