Väldigt trött

Det har blivit på tok för lite sömn denna veckan, särskilt igår. För igår skulle jag med Victor till sjukhuset, hann sova en timme på morgonen och två timmar på kvällen. Alldeles för lite så idag har jag sovit heeela dagen även om jag egentligen inte hann, men var ju tvungen.

Eftersom Victor ändå inte tyckte att jag skulle få sova igår så började vi med att gå lite på stan. Jag behövde en ny, lite tjockare vinterjacka då dragkedjorna var sönder på alla alternativ. Lätt att hitta jacka nu? Nej, inte direkt, men hittade till sist, lite dyrare än jag ville, men man kan ju inte frysa. Victor köpte sig en tröja med bilar på, svårt att hitta gladare kille :).

Lagom tills vi kom till sjukhuset somnade Victor. Provtagningen gjordes när han sov och det var inget han vaknade av. När han väl vaknade såg han väldigt förvånad ut över att ha ett plåster på fingret. Vi var lite tidiga till ultraljudet, men Victor hittade ett par tanter i väntrummet som han satte sig hos och pratade och busade med så alla inblandade verkade väldigt nöja, han kan verkligen charma :).
Ultraljudet såg fint ut det också så nu ska vi börja trappa ner på Impugan och om några veckor tar vi även bort Spironolakton. Ny, större utvärderign ska göras i maj, då tillsammans med hans läkare från Lund. Om allt ser br aut då också får han byta Waran mot Trombyl, vilket är en stor fördel då vi slipper alla prover för att kolla PK-värdet.

Strax ska jag hämta barnen, sen väntar vi på Silvio som kommer hem med betydligt kortare hår, han har ju inte klippt sig sen inför Camillas bröllop så han är ju lite långhårig. Silvio ska sen till jobbet igen ikväll på lite kick off och dricka lite öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0