Favorit i repris

Dags att vidga vyerna samt ge Lovisa och Silvio lite lugn och ro så jag satte Victor i vagnen och begav mig ut på långpromenad, det slutade på 12 km. Det finns en led runt Växjö och vi följde den i nästan en mil. Den är totalt på fyra mil, jag skulle vilja cykla den, någon som känner sig manad att hänga på någon dag?

Lovisa ville sova på eftermiddagen och när hon vaknade var hon stekhet, tempen var på 39,2 så med en dos Alvedon var hon hur pigg som helst sen. Hoppas på en lugn natt, hon verkar vara på bättringsvägen. Hon blevverkligen mycket sämre än Victor, det har kliat mycket på henne och nu även feber.

Nu blir det sängen, ska jobba med nya tider from imorgon så jag börjar först klockan 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0