Imorgon är det slut på lugnet

För då kommer yrvädret Lovisa hem igen. Hon hade börjat fråga efter mamma idag så då blir det hemfärd för henne imorgon, och mamma behövde få iordning veden också. Lovisa hade fått gå på Fagerhults marknad idag, köpt godis och åkt karusell, det är väl snudd på det bästa som finns när man är tre år? :)

Jag har inte haft fullt lika roligt. Städat lite, klämt i Victor den illasmakande medicinen och slutligen cyklat. Jag ville provcykla ut till nya lagret så att jag skulle hitta och veta hur lång tid det tar. Fatta kondis jag kommer ha i sluett av sommaren ;). Tyvärr tycks nyckeln till min cykel försvunnit igår så jag måste ge mig på att stjäla min egen cykel. Idag lånade jag Silvios och den rullar ju hur lätt som helst, inte alls så tung och tradig som min. Någon som känner för att spronra mig med en riktigt snabb motionscykel? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0