Intensiva dagar

Det har det verkligen varit. jag har gjort så myckt att dygnet had ebehövt dubbel så många timmar.

Idag var Silvio i Kalmar på lite äventyr så barnen fick vara lite längre på dagis så att jag hämtade dem när jag slutade jobbet. Victor var då lite hängig, han är både snuvig och har sin sista tand på utväxt. På hemvägen såg jag att hans ena tå var väldigt svullen och han verkade öm. Efter lite konsultation med diverse sjukvårdsinstanser hamnade vi på jourläkarcentralen. Efter en snabb titt konstaterades det att han nog "bara" hade slagit sig lite väl illa. Så lite extra koll på lilla tån och hoppas att det går över snabbt.

Nu på kvällen tänkte jag ägna mig åt att tömma bilen och sen har Silvio fått i uppdrag att sälja den imorgon. Inser att jag inte har möjlighet att laga den i nuläget eller inom överskådlig framtid så det är lika bra att sälja, den inbringar nog inte så värst många kronor.

Kommentarer
Postat av: Tella

Och de få kronor den inbringar finns säkert nåt hål att stoppa i...

2011-07-12 @ 22:40:30
Postat av: Emma

Absolut!

2011-07-13 @ 06:25:15
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0