Fullt ös

Som alltid hos oss. Lovisa sov inte alls i sin säng inatt. Hon resonerade sig fram till att hon tyckte den var för hög. Och dessutom har hon försökt byat säng med Victor ett bra tag så idag åkte hennes spjälsäng upp ur förrådet så får hon väl prova att sova i den och se om det är så skoj som hon tror. Vi måste få lite lugn på kvällarna.

Ikväll måste jag verkligen lägga mig hyfsat tidigt, kroppen är alldeles för trött och idag kändes det som att jag behövde gå hem från jobbet, men jag kämpade mig kvar tills arbetsdagen var slut.

Bara imorgon också sen är det långhelg med Midsommarfirande. Midsommar ska firas med dagens fina födelsedagsbarn Hannah och hennes lilla familj. Det ska bli skoj. Nu verkar det dessutom som om barnen är friska så att vi kan ta bussen dit och härja.

Kommentarer
Postat av: Tella

Hon bröt det lilla "kontraktet" redan på första kvällen mao?

2011-06-22 @ 19:02:55
Postat av: Emma

Ja, inget jag är förvånad över.. Som sagt, jag kommer billigt undan pengamässigt.

2011-06-22 @ 20:24:28
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Tella

Lätt. Tyvärr är hon nog för liten för att förstå innebörden av handlig och konsekvens...

2011-06-22 @ 23:22:45
Postat av: Emma

Just den här biten förstår hon alldeles utmärkt, men när det väl kommer till kritan är soffan världens bästa sovplats.. suck

2011-06-23 @ 05:05:34
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Tella

Synd att det inte var en sån där liten extrasoffa, så du bara kunde smäcka in den i hennes rum och säga vassego och sov :/

2011-06-23 @ 10:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0