Ösregn

Det var det i morse när jag skulle till jobbet. Mina undermåliga regnkläder gjorde att jag inte var särskilt torr när jag kom till jobbet så mitt mission idag fick bli att köpa nya, riktiga regnkläder. Efter jobbet tog jag med mig resten av familjen ner på stan. Lyckades med inköpet, hoppas att det fungerar bra.

Något som inte fungerar lika bra är Lovisas sömn. Men, men, det reder sig väl med det också. Den här veckan har hon varit helt nappfri så något går ju åt rätt håll. De få nappar hon inte bitit sönder har hon lyckats slarva bort och det fungerar bra, hon frågar inte efter napp utan accepterar läget. Nu får vi bara hoppas att hennes bett blir rätt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0