Seg idag

Jobbade inatt, är jättetrött och genomförkyld. Inga bra förutsättningar alltså. Men solen värmde skönt idag. Barnen däremot var riktigt hopplösa när jag skulle hämta dem och gjorde inte alls som jag sa. De kutade iväg åt varsitt håll så medan jag försökte få ner en väldigt motsträvig Victor i vagnen för att veta var jag hade ett barn så hade Lovisa hunnit springa iväg till skogen. En tjej på cykel undrade om det var mitt rosa barn som var "där borta". Suck alltså. Det fungerar inte när Lovisa blir på det humöret, hon stänger av allt man säger och gör som hon vill, hon struntar i om det kan vara farligt. Så nä, jag är nog inte så munter idag.

Här se barnen ganska glada och snälla ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0