Dagens värsta prövning

I tisdags skrev jag ju något om hur pepp jag var på att låta bli sötsaker. Behöver jag ens nämna att jag inte känner mig fullt så pepp just nu. Jag vill ha en påse smågodis, och en god kladdkaka, kanske lite glass också. Ojoj. På något vis har jag tillåtit mig att äta gott imorgon när vi ändå anammar lördagsgodis. Hur ska jag kunna välja när jag ska få in hela veckans ranson på en dag utan att bli så sockerstinn så jag kräks. En liten påse smågodis, det får räcka. Eller glass. Nej, godis är bättre...
Inte blir det lättare av att det är godis och kakor på en massa bloggar jag läst idag. Men, men.. jag får fylla på clementinförrådet så ordnar sig nog kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0