Förrådsrensning

Högst ofrivillig dessutom. Vi hade minst två inbrott i vårt förråd i slutet av sommaren. Ingenting är stulet, det finns liksom inget av värde, men allt var utslitet ur lådor och påsar. Vår fina cykelkärra är förstörd, säkerhetsremmen man ska ha som extra runt själva cykeln är avskuren.

Anledning till att jag var tvungen att ta mig an förrådet var för att jag behövde hitta de sista intygen jag skulle ha med mig idag. Nu är allt hittat och jag har en massa papper på allt jag gjort i mitt liv, det blev en del.

Sen hittade jag en tavla som pappa måste ha haft med sig när han lämnade av lite saker. Det var min stora favorit när jag var liten. Farmor hade den i sitt sovrum och när hon gått bort hade jag den i mitt rum. Nu plockade jag upp den från förrådet och hoppas på att hitta en bra väggyta för den hemma hos oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0