Om man vill att det ska gå undan (och vara billigt)

Jag har länge läst om Thai Cube, att de ska vara så väldigt goda och billiga. De kostar ungefär 20 kronor och finns i frysdisken på typ Willis, Hemköp och Cityy Gross. Jag köpte ett par i måndags för att prova och se om de var så goda som alla påstår. Igår provade jag en och det var verkligen succé. Lätt den godaste frysrätten jag provat. Inte lika gott som att äta på Koh Thai, men tillräckligt bra med tanke på priset. Bra smak och konsistens. Såsen och riset är separerade i lådan vilket jag antar hjälper till.


  

För övrigt har vi varit ute i solen idag, Victor somnade och Lovisa var ledsen för hon ville då rakt inte åka till solen. Silvio skulle till vårdcentralen för att skölja öronen, men läkaren hade felinformerat så han får komma dit på måndag istället.

Kommentarer
Postat av: dan

ähh vad ni tjatar.

jag får väl fortsätta skriva då ;-)



nämen seriöst. det var du som fick mig att ändra mig igen. jag kan ju inte va nån quitter.



tack.

2011-11-11 @ 18:40:14
URL: http://www.dan-syndrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0