Sen blev det lite stressigt

Jag trodde att detta skulle bli någon slags torsdag som gick i någon slags godan-ro-anda, tji fick jag i vanlig ordning. Efter dagishämtning blev det hämta andan en stund, under den stunden roade sig barnen kungligt med att hälla ut en massa vatten när jag trodde att de var med Silvio som visst sov. Som det kan gå. Sen var jag ju iväg på AF vilket drog ut en del på tiden eftersom jag skulle verifiera mina meriter.
Väl hemma igen vankades kvällsmat som blev lite sen och därför var det ett par trötta och lättirriterade barn vid bordet. Lovisa körde veggo som vanligt hemma.

Kvällen blev väl inte så charmig sen, de redan väldigt trötta barnen var extremt extra gnälliga sådär som de blir på torsdagar, särskilt när de är lite för trötta. Pappan (Silvio) hade huvudvärk (brist på kaffeintag) så han var ju också lagom road av allt gnäll och gråt.
Men nu sussar de sött innan de (antar jag) kravlar in till mig inatt igen.

(Jag hittade några bitar kylskåpspoesi i en av de trasiga lådorna i förrådet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0