Söndagen i korthet

Vi gick p bio, precis som planerat. Victor verkade mest vara där för popcornen, jag höll på att somna och Lovisa verkade nöjd med evenemanget. Alfons är så bra tycker jag, helt vanligt vardagligt utan några som helst konstigeter. Alla kan känna igen sig, men det kanske inte är så många pappor som går runt hemma och röker pipa längre ;).

Och vet ni, nu när jag äntligen börjat använda bloglovin' på riktigt är jag helt fast. Det är ju ursmidigt sätt att följa intressanta bloggar på. Ibland slänger jag ur mig ett par svordomar när jag inser att en favoritblogg inte är ansluten dit. Nåja, jag gillar konceptet och tycker att det är behändigt att slipap gå in på bloggar "i onödan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0