Dags att säga godnatt

Smått kaotisk dag där vi gjort allt i skift. Det började visst med (vad vet jag, jag sov ju) att barnen vaknade runt 5 och levde efter devisen "fullt ös". Så när jag slog upp mina blå vid 8 fick jag höra att jag nog fick gå själv med barnen till öppna förskolan då mannen behövde sova.
Efter att ha hängt oss kvar till stägning gick vi hem och väckte vraket, åt lite lunch och sen var det min tur att spendera några timmar hur jag ville. Jag ville visst köpa en kamera, vilket ni nog redan läst om. Sen ville jag visst handla lite mat och som om inte det vore nog ville jag tydligen åka buss. Jojomän, för bära hem den tunga kassen ändå från CityGross var mer än jag mäktade med denna dag.
Kvällen fortsatte med matlagnign och sen lite till av aktiviteten "fullt ös" för att sedan klinga ut i "jag är för trött för mitt eget bästa-gråt" och slutligen sovande barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0