För statistiknördar

Jag hade helt glömt bort att jag en gång för längesen anmält mig till detta gällande en helt annan sida, men nu är jag på hugget igen. Denna gång kör jag statistik på den här bloggen och det är verkligen jättespännande. Man kan kolla antal besökare, varifrån besökarna kommer (alltså land, språk), om de är återfallsbesökare, hur de hittade till sidan och en hel massa annat. Lite roligt att kolla på när man inte har något bättre för mig. Och ni som känner mig vet väl att jag aldrig har något bättre för mig.. eller hur? ;)

Så vad är då detta fantastiska verktyg? Jo google.com/analytics såklart!

Nu ska jag ta och sova lite så jag orkar med morgondagens prövningar, hoppas på mestadels roliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0