Godmorgon

Vilken galen natt det har varit, förmodligen väldigt klassisk när man har småbarn. Strax efter att jag lagt mig kom Victor in och ville sova hos mig. Sen la sig Silvio och allt var frid och fröjd ett tag. Tills Lovisa också dök upp och ville gosa med mamma. Hon blev dessutom sur på Victor som redan låg i sängen så han fick byta lite plats och ligga på Silvios plats. Silvio gav upp och la sig på soffan istället. Någon gång under natten måste Vicor längtat efter pappa för när jag vaknade var bara Lovisa kvar i sängen.

Om vi sovit bra inatt? Inte alls.

Nu ska vi ut och rasta oss lite och sen ska jag försöka komma iordning till kvällens festligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0