Listigt värre

Vad gör du just nu?
Vad tror du att du är/gör om 1 år?
Vad ångrar du, om något, i livet?
Hur kommer du gå klädd i vinter?
Vilka 3 saker är du beroende av?
Har du någon dold talang?
Vad gjorde du förra helgen? Och vad ska du göra nästa helg?
VAd har du på dig just nu?
Bästa skönhetsknep?
Vilka är dina dagens planer?
Vad äter du helst inte?
Nämn 3 bloggar du besöker dagligen?
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Bästa staden/landet du besökt?
Vilken kändis får du höra att du liknar?
Tror du på gud?
Vad är din största rädsla?
Nämn en sak du aldrig provat på:
Vilka är dina favoritnamn?
Hur/var vill du bo i framtiden?
En hittad lista, använd den gärna och skriv en liten kommentar då jag är nyfiken och gärna läser dina svar :)

Vad gör du just nu?
Sitter vid min dator och svarar på frågor.
Vad tror du att du är/gör om 1 år?
Jobbar på och kanske även pluggar lite för att någon gång bli stor på riktigt.
Vad ångrar du, om något, i livet?
Jag föredrar att inte ångra, men ibland kan jag undra varför jag inte tog vissa chanser.
Hur kommer du gå klädd i vinter?
Varmt om det är kallt ute. Ni vet, täckjacka, täckbyxor, vinterkängor. Mössa, vantar, halsduk. Jag förväntar mig nämligen pulkaåkning och snöbollskrig i massor.
Vilka 3 saker är du beroende av?
Choklad, datorn och glasögon ;)
Har du någon dold talang?
Inte vad jag känner till, så väl dold är den.
Vad gjorde du förra helgen? Och vad ska du göra nästa helg?
Förra helgen var det lite blandning mellan slapp och utevistelse. Nästa helg ska jag på fest, en lite försenad bröllopsfest.
Vad har du på dig just nu?
Kläder.
Bästa skönhetsknep?
Rengöring, rengöring, rengöring.
Vilka är dina dagens planer?
Jag har ju rivit av en hel massa aktiviteter redan så resten av dagen blir.. ehh.. kvar på listan står tvätt och lite köksfix.
Vad äter du helst inte?
Inälvsmat.
Nämn 3 bloggar du besöker dagligen?
Ett urval, klicka på bilderna för att komma till respektive blogg.

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ja, är i ett sådant nu.
Bästa staden/landet du besökt?
Favoritstaden so far är Prag. Land.. jag diggade Kroatien.
Vilken kändis får du höra att du liknar?
Ingen alls, jag är unik :)
Tror du på gud?
Nej, inte som gud framställs, sen vet man väl aldrig vad som finns "där ute".
Vad är din största rädsla?
Att något hemskt ska hända barnen eller andra närstående. Eller att något hemskt händer mig, inte för min egen skull utan barnens..
Nämn en sak du aldrig provat på:
Måla ett hus (ett stort alltså, inte rita ett på ett papper)
Vilka är dina favoritnamn?
Är inte det ganska uppenbart? ;)
Hur/var vill du bo i framtiden?
I ett hus med trägolv, kakelugnar, glasverande och omöjliga vinklar och vrår.

Kommentarer
Postat av: Jonnie

okej ja de va ju riktigt billigt, får kika in där

2011-10-23 @ 14:56:34
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Tella

Jag kan ju, som du vet, inte stå emot en lista ;)

2011-10-23 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0