Lugnet

Ibland är det bara så skönt på kvällarna när barnen äntligen somnat och man kan göra vad man vill, fördjup sig i lite av varje, läsa och hitta nya bloggfavoriter eller chatta med alla fina vänner på WoW. Idag har jag hunnit lite av det mesta och tiden har gått riktigt snabbt. Nu känner jag mig mest lockad över att lära mig mer om hur man fixar och donar på bloggen, snygagr till bilder och gör bra kollage. Arbetslöshet ger verkligen kreativiteten en push. Jag har alltid så mycket jag vill göra och kan nog upplevas lite spretig ibland då jag hoppar mellan saker, men det blir så när jag vill göra så mycket på en gång.

Inatt hoppas jag på skön sömn, imorgon blir det öppna förskolan på förmiddagen. Det hade suttit fint med bra väder imorgon så vi kan vara ute och härja lite på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0