Sköna söndag

Så skulle det kunna ha varit. Klockan 8 kom Lovisa inrusande och väckte oss andra med gallskrik och med det satte hon ribban för den här dagen. I några timmar gallskrek hon åt ptja.. vem vet. Sin lillebror tro jag så vi fick helt enkelt dela upp oss lite idag och hålla barnen från varandra. De bråkade som tusan igår också så det var väl bara en fortsättning på eländet.
Om det har varit dålgit uppdaterat här beror det i princip på att jag knappt hunnit andas.
Är dessutom på jakt efter en kamera då min gett upp helt, nu går den inte ens att fota med. Kikade lite på kameror i lördags så jag får se vad jag slår till på. Det börjar bli väl bildfattigt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0