Tisdagagen var intensiv

Idag har jag inte legat på latsidan. Det har inte hunnits med. Jag har städat och fixat. Det är många projekt som ska hinnas med, såndant som inte blivit av när tiden inte räckt, jag försöker passa på.

Sen har det varit full rulle med kidsen, energin har varit på topp såhär i början av veckan.

Och eftersom inget roligare hänt tänkte jag ha tillbakablick och se om jag gjort något roligare det här datumet tidigare år. Jag insåg att det var nog inte roligare. Förra året var vi i Lund med nyopererad Victor, året innan dess var vi i Lund med nyopererad Victor. Innan dess var Victor i tryggt förvar i min mage, men tydligen skulle vi ut och fara dagen efter. Fias konfirmation? Antar det.

Kommentarer
Postat av: Tella

Kul idé det där med tillbakablick ibland :)

2011-10-12 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0