Snart händer det

Helgen är i antågande. Mycket uppskattat. Har varit otroligt trött den här veckan. Jag inbillar mig att jag ska få sova så mycket jag bara vill när det är helg. Långa sovmornar, eftermiddagsslummer på soffan och sådär. Varje söndagskväll undrar jag varför jag är så fullständigt utmattad efter att ha varit ledig. Att jag aldrig lär mig att det är en konstant sömnbrist att ha barn. Sagt av tjejen som har typ störst sömnbehov i världen.

Eftermiddagen har mestadels ägnats åt ändlöst kisstorkande. En Torkyrulle senare tröttnade vi, hivade barnen i badet och sen på med blöja. Kanske inte allt för padagogiskt, men när de kissar precis brevid pottan.. eller toaletten så blir man lite less. Det kissades visserligen i potta också vid ett tillfälle, men alla övriga störtfloder minskar glädjen i den framgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0