Dagens boktips

Stephanie Meyer - Twilight

Baksidetext: When Isabella Swan moves to the gloomy town of Forks and meets the mysterious, alluring Edward Cullen. her life takes a thrilling and terrifying turn. With hos porcelain skin, golden eyes, mesmerizing voice, and supernatural gifts, Edward is both irresistible and impenetrable. Up until now, he has managed to keep hos true identity hidden, but Bella is determined to uncover his dark secret.

Jag tycker: Här någonstans anar jag att jag kommer att bli halshuggen av både Kerstin och Tella, men tyvärr var boken inte ens hälften så bra som jag hade hoppats på. Det blev aldrig den där galna sträckläsningen. Jag ville nog ha lite mer skräck, vampyrfantast som jag ändå är. Jag tänker dock inte ge upp än utan även prova på de övriga böckerna i serien, det kan ju förhoppningsvis bli lite mer spänning.


Kommentarer
Postat av: Tella

Ehr...ja vad ska jag säga som inte kräver MASSA plats...??? Du gör rätt i att läsa resten...iaf...

2008-10-09 @ 23:02:04
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Så bra, då ska jag ge serien en chans eller tre till då ;). Men nu blir det något annat emellan.

2008-10-09 @ 23:04:27
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Kerstin

hmmm ja jag tycker nog också du ska ge den en fortsatt chans :P jag är ju också vampyrfantast och brukar älska de mer.... bloddrypande.... böckerna, men så gillade jag denna för att den var så annorlunda. Och... äh, jag vet inte varför. Jag bara älskar den =)

2008-10-10 @ 00:34:20
URL: http://kerstinydrefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0